fredag 20 augusti 2010

Vägning..

Vilken dag jag har haft.. Trots att jag fortfarande mådde lite kasst pallrade jag mig iväg till bussen för att ta mig den timmen det tar att åka till min vikt hjälp för lektion samt vägning och mätning av midjemått. Då jag inte skött mig särskilt bra så kändes vägningen inte särskilt inspirerande. I vilketfall så börjar bussresan med en snubbe som försöker komma på med en falsk smsbiljett vilket inte funkar och busschauffören ber han om och om att gå av bussen vilket han vägrar. Tillslut så lägger även jag mig i och säger åt honom att gå av..Ni som känner mig vet att sant gör inte jag utan jag sitter och knyter näven i fickan och undviker ögonkontakt, så detta var en relativt stor händelse i mitt lilla liv.;) Efter detta så är det tågdags. Trött, smått illamående och allmänt uttråkad så väljer jag att titta på equals three på YouTube, vilket är för er som inte vet en kille som kommenterar videos på YouTube. Efter en stunds tittande kommer ett sådant roligt klipp att jag börjar tok skratta för mig själv så att tårarna sprutar."Gud vad pinsam jag är" tänker jag vilket gör att jag börjar skratta ännu mer.. haha. Så såg ni någon tokig människa på taget som skratta högt för sig själv så var det bara lilla jag..hehe
Efter allt var det bara dags att ta mig hem för att förbereda för sambons bror som är på väg hit ifrån Finland för att våldgästa oss över helgen..

Nu undrar ni säkert hur det gick på vägningen, eller kanske inte? Vilket som så hade jag iaf gått ner 2,5 kilo och 4cm runt midjan.*woha* det kändes jäkligt bra måste jag säga.. hihi grattis till lazy Old Me..

Nej nu ska jag försöka sova igen.."whats happening forum?"



Love Cat...

1 kommentar:

  1. Åh vad du kan, du e så duktig trotts att du trodde du haft en "dålig" vecka ju.

    GO CATTIS!! GO CATTIS!! GO CATTIS!!

    Kramar från Cissi

    SvaraRadera