tisdag 31 augusti 2010

Nya skor och ett stort bakuppdrag..

I helgen har det vart jobb jobb och åter jobb.. Som tur är så jobbar jag med ett skönt gäng på helgerna så det känns helt okej att jobba.. Det slutade tillochmed att vi gick ut på kvällen eftersom det var sista spelningen på sigtunas torg för sommaren så trots att de flesta jobbade till halv nio så åkte vi hem till ena och drack vin och sedan drog vi vidare ut till något glas till för att sen åka hem och upp och jobba igen halv 8 dagen efter. Var inte så jobbigt som jag trott men vi var alla sega så det blev inget stressande på den söndagen iaf..hehe.

Hade på mig (ett tag iaf) mina nya galna skor jag har köpt som igentligen är alldeles för höga för mig men jag var tvungen att köpa dem.. De var på rea och såååååå snygga..Ska ha de på en av mina bästa vänners bröllop nu i helgen och träna på att gå i dem där..hehe. Hoppas jag inte faller och bryter ankeln, eller ännu hellre hoppas jag att jag inte kommer gå som en anka i dem.. Det är nästan värre.;)

Har även fått ett stort uppdrag till bröllopet och det är att jag ska göra cupcakes till 72 personer. Det känns verkligen roligt. Tungt men jäkligt roligt. Känner mig som en catering tjej. Då jag aldrig gjort cupcakes förut, muffins ja men inte med frosting, så är jag lite nervös för hur det ska gå så idag gjorde jag lite test bakning. Vilket var tur för de blev inte som jag hade hoppats men nu vet jag vad jag ska göra så det ska bli spännande och se hur allt slutar.

Har även suttit på nätet halva natten och köpt hem grejer för att baka sötsakerna vilket jag troligen få imorrn. Problemet som jag insåg idag är det att jag tror att jag har som vanligt har alldeles för stora planer för tidsrymden jag har. Men vi får se. Det löser sig. Det brukar oftast göra det..

Love Cat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar