söndag 22 augusti 2010

Söndag..

Snart dags att sova och imorrn är det dags att jobba igen. Känns lite konstigt faktiskt eftersom jag varit hemma i en vecka. Men men.
Imorgon börjar allvaret igen. Jag skrev ju tidigare om att jag inte varit så duktig som jag kunnat vara men nu jäklar. Har suttit här ikväll och gjort mina veckovisa mål och mat-/tränings planering så nu ska inga bortförklaringar komma att användas utan nu jäklar. Jag vet ju hur mycket bättre jag mår plus hur dåligt jag mår när jag inte sköter mig. Ska uppdatera er hur det går.:)


Ska äntligen kunna börja gå långpromenader med lilla trollet nu. Hans tass har nästan läkt nu så det ska bli skönt att komma igång för han börjar bli riktigt stollig nu med bara korta promenader. Ska även börja träna han mer. Ett måste för både honom och mig.

Love Cat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar