torsdag 5 augusti 2010

Bak och städ. varför vara ledig?;)

okej.. jag fick lite gjort idag iaf. Fixade ordning sovrummet, nästan helt iaf. Sen kom jag ihåg att jag måste baka för vi har inget bröd hemma. Så jag kör igång. Blev både bröd och muffin. Det var meningen att muffinsen skulle bli cupcakes med frosting men eftersom jag aldrig gjort det och inte hade någon färskost hemma så letade jag reda på ett recept utan det och glad i hågen körde jag igång. Det funkade inte bra alls. Frostingen, trots försök att tjocka till den, ville inte släppa sin rinnighet och lämnade mig, min sambo och våra två muffins jag försökte på, helt kladdiga från huvud till tå. Men men. Vi fick iaf goda muffins iaf.

Imorgon kommer jag upp med receptet på brödet för trots misslyckad cupcake så vart brödet riktigt mumsigt.:)





Det blev en bild på mitt nya köksbordsdukning med den nya duken jag inte är hundra förtjust i men som funkar när man har det dukat för evigt.... hehe

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar