måndag 21 februari 2011

nu är snart helgen slut och vardagen är tillbaka.. jag har som tur är även ledigt imorrn så min helg blir lite längre vilket känns otroligt skönt då jag absolut inte vill att min underbara helg ska ta slut..
Helgen startade med ett gympass för att sen bli en långpromenad hem från systemet med lite vin och någon cider.. väl hemma blev det en god bok och en dricka i badet..
min dator kraschade igår kväll och när vi tar oss till onoff så är personalen väldigt trevlig men otroligt ohjälpsam. Det slutade med att vi åkte hem med datorn igen och sambon tog och pillade upp datorn och på något vis lagar den. Varken han eller jag vet vad han gjorde men nu har jag en dator igen..:) han är en hjälte ibland karln min..;)..

Det har blivit mycket god mat i helgen med som jag måste dela med mig av men nu ska jag ta och stänga ögonen en stund så jag kanske inte sover bort hela dagen imorrn..:)
Natti natti i mörkret..

Love Cat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar