fredag 11 februari 2011

Ett litet tips innan jobbhelegn börjar..

I helgen blir  det jobb och på alla hjärtansdag jobbar jag kväll så det kommer inte bli något jätte firande för oss. Fast det brukar det inte bli heller så det gör ju inte så mycket..:) Kommer nog bli en god middag på lördag och kanske ett glas vin.
Idag har det varit snöstorm så mina planer av att åka o shoppa blev inte av. Men jag kom faktiskt iväg och tränade vilket var riktigt skönt faktiskt. Sen när jag kom hem så blev det lite städning och bakning av yoghurten som höll på att gå ut. Har dock inte smakat på brödet än så vi får se om det blev gott eller inte. Det var mjukt och såg gottigt ut så håll tummarna..;)

Jag har ett litet tips om en jätte god creme fraich som är ny för min del..:) Det var vitlök och parmesan smak. Jag använde den tillsammans med kycklingbitar och pasta och det vart galet gott!! Fredrik gav det väldigt höga poäng så det känns bra..:)
 
Funderar på att krypa ner i sängen och kanske läsa en stund. Har fått hem alla böcker jag beställde från adlibris till resan.. Det är ju faktiskt bara 26 dagar kvar nu.. Börjar bli pirrig nu..hihi

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar