torsdag 6 januari 2011

Svårt med inspirationen..

Sitter och tittar på top chef och blir väldigt inspirerad..Tyvärr så tittade jag inte på det innan jag gjorde middag vilket blev äggmacka.. Inspirerat eller hur? ;) Men men..Jag måste ta och hitta min inspiration med matlagningen igen..Problemet är att det blev så dyrt när jag höll på och testade. Detta håller mig tillbaka när jag ser recept eller gör matlistan. Jag får se lite hur jag ska lägga upp allt igen. Ska bli väldigt spännande ändå måste jag säga. Det får nog bli ett nytt recept varje vecka och sen billigt och tråkigt resten av veckan..Då jäklar ska ni se.. ;)

Love Cat..

1 kommentar:

  1. Försök komma på recept efter vad du har hemma ;)Exprementera! Och sen om det är någon ny grej du behöver köpa kan man ju försöka hitta på fler saker som innehåller samma så den tar slut och inte blir stående ;)
    Och enkel och billig mat måste ju inte vara tråkig, den kan ju vara hur exotisk som hellst :D Det finns ju massa saker man kan hitta på om man vill och hittar insperationen :)
    Bara fantasin sätter gränser :P

    SvaraRadera