söndag 2 januari 2011

Parmainbakad torsk med mos och citronsås..

Idag jobbar jag hela dagen så igår tog jag och skrev det här inlägget för ni får inte missa detta gudomliga recept som jag hittade på en av mina favorit bloggar nämligen Gourmet morsans blogg som har många härliga recept och en härlig inblick i henne som person.

I just det här inlägget är det ganska många recept men det jag använde på nyårsafton och som vart en kanon hit var den parmainbakadetorsken med mos och citronsås.. Och jag måste säga att om ni väljer att testa detta recept så glöm inte de stekta grönsakerna till.. De vart verkligen pricken över i:et..:)

Min bild är inte lika fin som hennes men ni måste ju se bildbevis på att jag faktiskt gjorde den..hehe..Och ja jag spritsade moset..Det var ju faktiskt nyår..:) Jag ska börja göra det lite oftare..De e som man säger..Man äter även med ögonen..:)


Hur börjar det kännas nu när vardagen nästan är här igen?

Love Cat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar