söndag 10 april 2011

Att ta vara på fredagskvällen..

I fredags så fick jag och en av mina bästa väninnor äntligen våran vinkväll vi har pratat om alldeles för länge.. Det blev hämt-pizza från en av de lokala pizzeriorna som brukar ha väldigt goda pizzor.. Den här dagen hade de dock schabblat till det för min pizza smakade som om de hade tappat saltkaret vilket slutade med att den låg kvar när kvällen avslutades långt in på småtimmarna.. Det var trots den oätliga pizzan en underbar kväll..

Även lördagen blev en kväll med vin och diverse cider men av en annan anledning.. En annan kär vän fyllde nämligen 40 vilket måste firas.. Kvällen var otroligt lyckad och jag hade väldigt roligt även denna gången ändå in på småtimmarna.. Det har varit en tyngre helg än vad jag är van vid men det har varit galet rolig så absolut värt det..:) Nu ska jag fortsätta njuta av slutet på min helg med lite vindruvor och melonbitar framför Poirot..

Love Cat..
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar