onsdag 13 april 2011

Att inte kunna sova..

Här ligger jag i mörkret och kan inte sova då jag efter en ganska osmaklig magsjuka har vänt på dygnet. Inget blir bättre av att min käre sambo snarkar gott bredvid mig och att min hund ligger och gör mindre härliga slickljud på golvet i fotändan. För att få tiden att gå så får jag för mig att skriva ett litet inlägg på twitter (vilket jag är även sämre på att uppdatera än bloggen) och då ser jag att en av mina favoritbloggar nu följer mig där. Detta gjorde faktiskt att magsjukan kändes värd det.;) Låter jätte löjligt och det är det. Men för mig var det som att en kändis skulle följa mina twitter uppdateringar. Som att när jag var 14 skulle Hanson (kommer ni ihåg dem..hehe) följt min dagbok på lunarstorm. Ehh, kanske berättar mer än nödvändigt om mitt mörka förflutna nu..;) Hur som haver så är jag lika fnittrig nu som jag skulle varit då. Ibland är livet rätt så härligt ändå..

Love Cat..
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar