fredag 18 mars 2011

Att vara hemma igen..

Då var man hemma igen efter en underbar resa till Gran canaria där man vilat upp sig i en vecka.. Jag har även hämtat min lilla älskling (vovven) hos min mamma som har varit så otroligt gullig och passat honom..
Anledningen till resan var att min sambo fyller 30. Trots landsflykt så kommer han inte undan lite firande så idag har jag stått och bakat och förberett för att släkten ska komma över på den obligatoriska fikat som blir. Testade även mjölet manitoba cream som jag har läst om på flera bloggar och måste säga att jag blev riktigt nöjd. Ska skicka upp lite bilder och recept imorrn efter fikat. Känner mig ganska rejält trött nu efter bastu med sambon, hans pappa och bror samt en massa öl och vin så nu tar jag och nattar.:)

Testar även min nya app på mobilen för att skriva detta så jag ber om ursäkt om det blir nått knas..:)

Love Cat...
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar