fredag 25 mars 2011

Att prioritera sig själv..

Idag var tanken att jag skulle städa och fixa för att släktingar till min sambo skulle komma över lite snabbt och lämna över paket och så. Detta fick jag veta igår kväll vilket störde mina planer jag hade lagt upp för min lediga dag.. Men när jag gick runt där och irriterade mig mer och mer så slår det mig att jag kan faktiskt välja att låta det se ut som det gör och inte lägga ner ännu en ledig dag på att städa.. Så jag kastade mig ut ur huset och på bussen till närmaste köpcentrum och gick runt och pillade, smekte, drömde, kände och riktigt njöt av några timmars shopping..När jag kom hem så hade karln slutat tidigt och vi tog tag i städningen tillsammans.. Så ibland är det bättre att prioritera bort.. Du kommer inte undan det men det kan bli lättare att göra om du inte är arg och irriterad..

Love Cat..
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar