tisdag 7 december 2010

uppdatering..

yey!! Jag hittade, efter att ha googlat, att man faktiskt kan frysa in praliner.. man måste dock tina de genom att ha de i kylen en natt först.. inga snabba temperatur förändringar.. ska bli kul och se hur de fungerar.. de ligger nu i frysen och väntar på att bli tinade till julmyset..:;) jag ska ta ut några om nån dag ochse hur de klarade sig.. allt på nätet är ju inte alltid sant..;)

Igår och idag efter jobbet så har jag sprungit runt i kvarteret och gömt mig för min sambo och våran hund.. det låter kanske helt hemskt men det är faktiskt inte så illa som det låter..:) det är meningen att rocky ska hitta mig vilket han gjort varje gång.. han e så duktig..*stolt* det fånigaaste är nog hur pirrigt det känns i magen att gömma mig.. det känns som när man var liten och lekte kurragömma.."stå stilla, andas inte så högt, är det dem?" Är tankar som snurrar och ökar pirret i magen.. det är verkligen jätte kul..nu måste jag bara hitta ett par termobyxor så vi kan göra längre spår..:)

Dags för sängen..
Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar