onsdag 29 december 2010

nyårs förberedelse

nu ligger jag i sängen och funderar på vad det ska bli för spännande 3 rätters nyårsmiddag jag ska bjuda min sambo på. Det börjar bli lite ont om tid och det ända jag kommit på än så länge är hummer. Då jag inte hittade något recept som föll mig i smaken så får det bli en egen komponerad rätt vilket kan sluta either way då jag faktiskt aldrig ätit hummer förut. Jo en nyårsafton faktiskt men jag kommer inte ihåg alls hur den smakade eftersom det var första gången jag träffade min dåvarande killes föräldrar och han lämnade mig titt som tätt för att försöka dölja sin bakfylla.. ni förstår nog att mina tankar var på helt annat håll än på hur maten smakade..:)
Har ni börjat förbereda nyårsmiddagen än?

Love Cat..

1 kommentar:

  1. E-coté pot. gratäng och bea.. enkelt men grymt gott.. :)

    SvaraRadera