tisdag 5 oktober 2010

Utmaning nr 1..

Som jag skrev i förra inlägget så hade jag fått två utmaningar av en kompis på hennes blogg så här kommer den..:)

Regler för utmaningen


"gå in i mappen "mina bilder", gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen. lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den.

utmana sex vänner och tala om för dom att de är utmanade."

Har tusen olika mappar och ställen med sparade bilder så jag tog en mapp och följde sen reglerna dit. Problemet är dock att jag inte fick lägga upp den bilden av min sambo. Nu vet jag vad ni tänker..Dirty minds! ;) Men det var inget snusk. Bara inte någon vacker bild..hihi
 
Så då tog jag en annan mapp och följde reglerna igen och då kom den här bilden fram.
 
Det är från mitt första lopp, vårruset, tidigare iår..På bilden ser man min käre vän som faktiskt också tvingade på mig den här utmaningen så det var ju passande..hihi.. Och hennes man. Det roliga med den här bilden förutom alla långa köer till toan är att tjejen längst till höger faktiskt har på sig skinnleggins till ett lopp mitt i stekande sol..Lite varmt kanske? Bara en tanke..:)
 
Jag känner dock inte folk med bloggar så jag kan inte skicka vidare utmaningen..Men är det nån som läser det här så kan ni ju göra det bara för er själva..För det var rätt kul att se vart man hamna..:)
 
Love Cat..

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord! Nu är jag på gång med bloggandet igen :)

    SvaraRadera