lördag 14 maj 2011

Att bara vara tills man blir sur..

det har varit problem med Blogger så jag har inte kunnat skicka upp det här inlägget så ni får det nu istället..:)

I dagarna två så har jag varit så otroligt tråkig att man borde slagit mig i huvudet med en kaffekanna. Då ingen gjorde detta så låg jag i soffan och såg vilket vackert väder vi hade det utanför fönstret och valde sen att sätta på ännu en serie och försvinna bort i tråkigheten, ja det är ett ord. Iaf ikväll.:)
Att jag tillslut fick reda på att jag var på extremt dåligt humör efter allt tråk var pågrund av att sambons bror kom över och jag var tvungen att prata. Det gick ju bra, mellan grymtningarna alltså. ;) Så då bestämde jag mig för att göra en storstädning i badrummet."Vad roligt!!" tänker ni nu och jaja, låter inte så kul men jag gjorde nått vilket gjorde att jag nu kan ligga på soffan igen med gott samvete och låta dagarna passera utanför mitt fönster..:)
Love Cat..
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar