torsdag 18 november 2010

Dåligt humör, men snart juletid..

Vad ska man säga, det har varit en negativ tid för mig. Mitt humör har verkligen sänkts av alla små saker som har hopat sig. Men jag jobbar på det så snart kommer jag nog att börja må bättre. Det är ju trots allt snart jul.;) Jag har faktiskt redan börjat med mitt julpynt för någon vecka sen så hos oss är saker väldigt rött och mysigt.. Julgran och tomtar har fått vänta dock..Lite måste man ju ha framför sig..hihi.

Jag börjar bli lite nervös på hur jag ska klara mitt delmål. Ska gå ner 7
kilo på ca 4 veckor. Det känns lite som att det kan gå vilket håll som helst eftersom jag faktiskt börjar komma upp på morgonen så det blir en långpromenad varje dag nu. Men problemet är att varje vecka framöver är det någon alcohol relaterat event vilket kan få nedgången att backa..Sen alla roliga bak jag vill göra..Hmm..Vi får se..Känns dock lite spännande att se om jag klarar det.:)

Love Cat..                   


                         

2 kommentarer:

  1. Jag kan hjälpa dig att äta det gottiga du ska baka ;) Så slipper du äta allt själv, bra ide va? ;)

    SvaraRadera
  2. Du kommer att klara det om du vill, det vet jag. Du kan allt du vill! Jag vet att du kan! Jag tror på dig!

    Sen kan ju jag och säkert din bror offra oss på smaskigheterna du vill baka också :P Så blir du av med lite till :D Hehe

    SvaraRadera